Veelgestelde vragen

    Zijn er speciale regels waar ik me aan moet houden?
    1. Elke gast verklaart zich automatisch akkoord met dit reglement bij het betreden van de gebouwen van sauna Atlantis, Apollon bv, hier 'het bedrijf' genoemd.
    2. De directie en het personeel van het bedrijf hebben het recht om elke persoon die een gevaar blijkt op te leveren voor de veiligheid en de gezondheid van de aanwezigen, of die dit reglement niet naleeft, de toegang tot het bedrijf te verbieden of te verwijderen uit het bedrijf (dronkenschap, ordeverstoring, onrespectvol gedrag t.a.v. medewerkers en gasten, niet naleving van dit reglement, e.d.).
    3. Dieren, tenzij assistentiehonden in de geschoeide zone, worden niet in het bedrijf toegelaten.
    4. Elke bader moet een douche nemen alvorens de zwemhal te betreden, voor en na het gebruiken van de sauna's of hammam, en alvorens gebruik te maken van het zwembad of de jacuzzi.
    5. Kinderen van minder dan 16 jaar zijn altijd vergezeld van een toezichthoudende volwassene van minimaal 21 jaar.
    6. Het is verboden te roken in het hele bedrijf. Roken kan op het terras. Peuken en assen worden altijd in de asbak gelegd. Als het bedrijf vaststelt dat er toch gerookt wordt in het bedrijf, wordt een extra reinigingskost van € 250 aangerekend, te betalen bij het uitchecken.
    7. Eigen dranken en eten zijn niet toegestaan in het bedrijf. Als je toch eigen eten en dranken meebrengt, is aan het bedrijf een vergoeding verschuldigd van € 10,- per persoon, ter plaatse te betalen.
    8. Springen en duiken in het zwembad en in de jacuzzi zijn strikt verboden. De klanten verbinden zich ertoe altijd het nodige te doen om te garanderen dat het water in de zwembaden en jacuzzi's blijft.
    9. Om te voorkomen dat water verspreid wordt over de vloer, moet iedereen zich na het gebruik van de douches, zwembaden en jacuzzi's altijd volledig afdrogen. Als de vloeren overdreven nat zijn, wordt een extra schoonmaakkost van € 50,- aangerekend, te betalen bij het uitchecken.
    10. Alvorens te gaan zitten of liggen op het meubilair (stoelen, banken, saunabanken, krukjes, toiletten ..), moet men zich altijd volledig afdrogen. De meubels en banken worden altijd bedekt met een handdoek. Schade aan het meubilair wordt door de klant vergoed bij het uitchecken.
    11. Het dragen van slippers is verplicht tijdens het rondwandelen in het saunacomplex.
    12. Elke gast brengt minstens 2 handdoeken en 1 paar slippers per persoon mee. Als je die niet bij je hebt, kun je die bekomen aan de receptie van het bedrijf.
    13. Alle gasten worden geacht de rust voor iedereen te bewaren. Daarom is het niet toegelaten luide muziek af te spelen, te roepen en tieren, e.d. Als het bedrijf acht dat de rust niet bewaard wordt, zal het bedrijf de gasten daarvan via de telefoon op de hoogte brengen.
    14. Verdovende middelen, shisha en lachgas zijn niet toegelaten in de gebouwen van het bedrijf. Bij twijfel zal altijd de politie verwittigd worden.
    15. Het is ten strengste verboden om voorwerpen of producten aan het badwater van de zwembaden en jacuzzi's toe te voegen. De volledige kost voor het terug in orde stellen van de installaties, alsook de bedragen die nodig zijn om de gasten die na jou volgen te compenseren, met een minimum van € 1000,-, wordt direct bij het uitchecken aan jou aangerekend. Je moet het bedrag van € 1000,- onmiddellijk betalen. De correcte afrekening wordt je per post toegestuurd. Alle kosten die gemaakt moeten worden om het verschuldigde bedrag te innen, zijn te uwen laste.
    16. De gasten worden verzocht om ten laatste op het voorziene einduur het saunacomplex te verlaten. Als het saunacomplex na het voorziene einduur verlaten wordt, wordt een extra kost van € 25,- aangerekend voor de 1ste tot de 10de minuut vertraging. Vanaf de 11de minuut wordt een kost van € 5,- per minuut aangerekend. Het bedrijf behoudt zich het recht voor om het saunacomplex zonder voorafgaande waarschuwing te betreden als de gasten niet tijdig het saunacomplex verlaten hebben en alle nog aanwezige personen uit het saunacomplex te verwijderen en de nodige maatregelen te treffen die zich opdringen.
    17. Alle schade aan het gebouw, de installaties, het meubilair en de inboedel van het bedrijf, vrijwillig of onvrijwillig veroorzaakt door een gast, wordt altijd vergoed door de gast bij het uitchecken. Bij discussie zullen de hulpdiensten erbij gehaald worden t.b.v. het opstellen van een pv.
    18. De directie is niet verantwoordelijk voor ongevallen binnen en buiten het bedrijf.
    19. Het volledige bedrag van de reservering blijft altijd verschuldigd, te betalen ten laatste bij het verlaten van het bedrijf, ook na toepassing van artikel 2 van dit reglement.

    Algemeen

    Ja. Om ervoor te zorgen dat zowel jij als andere gasten een aangenaam verblijf hebben, vragen we je vriendelijk om je aan onze huisregels te houden.

    Ontspanning nodig?

    Reserveer gemakkelijk en vlug online.

    Privésauna Atlantis
    Provinciesteenweg 639
    2530 Boechout
    BE 0538.975.154

    telefoon
    +32 3 454 39 49
    e-mail
    info@saunaatlantis.be

    Schrijf in op onze nieuwsbrief en ontvang alle informatie, acties en promoties van privésauna Atlantis in Boechout.

    Vind ons ook op